Bewertungen von Umami Sushi Venlo

Neue Beurteilungen

5.0
romy
Gestern
Frenk hermans
20 September 2023

Normaal zit bij bestelling gember sojasaus en chopsticks. Deze keer helemaal niks meegeleverd. Verder alles lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Geert
16 September 2023
Lala
11 September 2023

GYOZA ZIJN ZO PERFECT 😇

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Linda
10 September 2023
JC
9 September 2023
V.
9 September 2023

Wederom héérlijke sushi!

KUTAY BEKTAS
9 September 2023

The delivery guy called me and told me to come downstair to pick up the delivery. Normally delivery guys are ringing the bell, and I am locking the door remotely and they are coming upstairs.

Ralph Offermanns
5 September 2023

Sushi viel uit elkaar, smaaktechnisch goed maar was lastig eten met stokjes. Met vork of lepel geen probleem.

Aitna
4 September 2023
Gert Uphoff
3 September 2023

Na een eerste kennismaking een paar weken geleden is mijn enthousiasme fors getemperd. De helft van de box heb ik zo weg weggegooid: alleen de spiesjes en de loempia's waren prima, de rest was veel te lang gebakken en volkomen verdroogd. De donker bruine kruimellaag die was sowieso niet om aan te zien en niet te eten.

Tatjana
1 September 2023

Super eten, super kwaliteit, super service & bezorging!

Rijnders
31 August 2023

Heerlijk eten

CV
30 August 2023

Wie immer alles perfekt! Super lecker und frisch!

Lisette
29 August 2023

Super lekkere sushi

Mila
27 August 2023
Danny
27 August 2023

Wederom heerlijke sushi! Snel bezorgt door een erg vriendelijke jongeman. Zeker een aanrader om hier te bestellen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Geert
27 August 2023
Niels
23 August 2023

Wederom perfect

G
22 August 2023

Heerlijk en snel bezorgd

Daniela
21 August 2023
Jessica
21 August 2023

Heerlijke sushi, ook zijn de snack boxen een vette aanrader. Bezorgen op 17u gepland en werd om 17.05 gebeld dat het iets later zou worden. Om 17.10 waren ze er.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

T.Elissen
20 August 2023

De wokboxen met kip of garnalen zijn heerlijk. De bestelling is altijd stipt op tijd klaar. Mooi bedrijf.

Rene Evers
19 August 2023
Paul
18 August 2023

Heerlijk!

Niels
17 August 2023

Mega lekker weer en super snel bezorgd

Jasper
12 August 2023

De sushi was erg lekker, ook fijn dat de gratis veggie roll ook vegan gemaakt was.

Geert
11 August 2023
L
11 August 2023

In 1 woord: voortreffelijk!

JC
7 August 2023

Top, als altijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sg
7 August 2023

Meer dan 2 uur gewacht :-/ Maar eten top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Eva Peeters
6 August 2023

Heerlijke sushi voor een prima prijs!

Peter Verheijen
3 August 2023

Heerlijke wok met kip en gebakken noedels. Verbeterpunt is zeer pittige saus verkopen.

Wim
30 Juli 2023

Prima sushi, netjes en snel bezorgd. Had wat meer gember bij gemogen.

Gertie
30 Juli 2023

Pokebowl besteld. Deze zag er super uit. Hij was heerlijk.

Peggy Verhaegh
28 Juli 2023
Linda
28 Juli 2023

Vandaag voor de zoveelste keer bij jullie besteld, kwaliteit was echt veel minder dan we van jullie gewend zijn, erg jammer!! Wie weet volgende keer weer beter.

Reindert
26 Juli 2023

Eten was heel goed en netjes op tijd!

Henry Derks
25 Juli 2023

Heerlijke kipwok met pepersaus! Ik kom weer een keer terug!

Tatjana
24 Juli 2023

Heeerlijk eten en super verzorgd!

Sil
24 Juli 2023

Super lekker en heel snel bezorgd.

Schouenberg
21 Juli 2023

Heerlijke verse sushi, veel variatie en een super service. Voor ons echt een traktatie om te bestellen.

Jan van laarhoven
17 Juli 2023

Eten was top alleen de volgende keer de saus bakjes goed dicht maken ;) er waren 2 bakjes geheel leeg gelopen in de zak. Maar niet te min het eten was voortreffelijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tanja Aarns
15 Juli 2023

Zoals altijd weer heerlijke sushi

JC
15 Juli 2023

Top als altijd

Ekaterina
9 Juli 2023
Toppie
8 Juli 2023

Helemaal top zoals altijd!

CV
2 Juli 2023

Wie immer unglaublich lecker!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Danny
2 Juli 2023

Wederom top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Suzanne
2 Juli 2023

Super lekkere sushi, en de bezorging meer dan op tijd.

Diane
2 Juli 2023

HĂ©Ă©rlijke sushi. Bij bezorging nog warm. De bezorging was zoewiezoe pijlsnel. Het zou een uurtje duren, maar een kwartiertje later was de vriendelijke meid er al. En dat om 20.00 uur zaterdagavond. Primetime!!! Helemaal top !!!

Mark
2 Juli 2023
Marlena
1 Juli 2023

Erg lekkkerrrt

R
1 Juli 2023

Website was duidelijk Bestelling was snel gezet Bezorging goed op tijd en .et een vriendelijke lach Kwaliteit was super

JC
30 Juni 2023
riet Schreurs
28 Juni 2023

Heerlijke verse Sushi, echt een aanrader

S
25 Juni 2023

Met 9 personen genoten van heerlijke sushi en warme hapjes. Eten is top verzorgd. Bezorging optijd. Altijd goed hier.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ginger
24 Juni 2023

Top lecker !!!!!

veronique
24 Juni 2023

al vaker sushi hier besteld, eigenlijk altijd goed, dit keer smaakte het niet echt vers

RvG
22 Juni 2023
Niels
21 Juni 2023
Danielle
20 Juni 2023

We hebben genoten van de sushi. We hadden de Sashimi lover box en deze zag er zeer feestelijk uit. Alles was vers en van goede kwaliteit wat voor goede smaken zorgde. De bezorging was prima. We zijn gebeld dat de bezorging iets later kwam. Dat konden we zeer waarderen. Al met al een aanrader.

Eva
19 Juni 2023

Heerlijke sushi voor een prima prijs! Bezorging is altijd op tijd en vriendelijk!

Milena
18 Juni 2023
De Koning
18 Juni 2023

Eten was heerlijk!

Bob Willems
17 Juni 2023

Erg lekker!

Harm van Boom
14 Juni 2023

zeer snelle levering en wederom een heerlijke maaltijd

Teun
12 Juni 2023
Alex
12 Juni 2023

Ik had 4 handrolls besteld en de zeewier was ontzettend taai. Totaal niet knapperig. De sla die er in zat enorm grof. Kortom teleurstellend. De wok maaltijd was ok, maar aan de zoute kant.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Eelco van den Berk
12 Juni 2023

We hadden een flinke bestelling gedaan, met deels glutenvrije. Perfect geleverd, netjes gescheiden en zelfs extra gluten vrije soja erbij. En het was op tijd geleverd en heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob Winter
11 Juni 2023

Heerlijke sushi gemaakt door super aardige en kundige mensen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gombi
11 Juni 2023
M
10 Juni 2023

De sushi was warm en de rijst was niet lekker. De wok box was daar in tegen erg lekker!

Verhaegh
10 Juni 2023
CV
8 Juni 2023

Alles wie immer perfekt!!!

Niels
5 Juni 2023

👍👍👍👍👍👍👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bart
3 Juni 2023

Heerlijke sushi

Geert
3 Juni 2023

Altijd lekker!

Linda
25 Mai 2023
Frans Josten
24 Mai 2023

goed op smaak , prima verpakt en levering volgens afspraak.

Geert
23 Mai 2023
I
23 Mai 2023

Heel erg tevreden.

martijn bergevoet
22 Mai 2023

Wel 2 zwarte haren in het eten! 1 bij de edamame boontjes. 1 in een sushie rol let op hygiene!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

CV
19 Mai 2023

Wie immer war alles perfekt!

Kyra van den Ham
19 Mai 2023

Super lekker en vers. Zeiden dat ze rond 19.50 zouden komen waren er om 19.25 heerlijk! Mijn favoriete plek om te bestellen!

Niels
19 Mai 2023

Wederom perfect

Nelly Jacobs
18 Mai 2023

De bestelling werd keurig op tijd geleverd en het eten was heerlijk, we zullen zeker vaker gaan bestellen bij Umami!

Aleksander
16 Mai 2023
Henri Haanen
15 Mai 2023

super vr groet

Marlou Opheij
14 Mai 2023

Sushi was heerlijk. Alleen aan de zeewiersalade zat een schoonmaakmiddel geur (isoproponol). Deze hebben we niet gegeten. Bakje bewaard, mogen jullie ter controle op komen halen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nel
14 Mai 2023

Lekker gegeten en netjes op tijd bezorgd.

Lian
14 Mai 2023

Heerlijke pokebowls en zelfs een gratis veggie rol.

Aitna
14 Mai 2023
Loek
7 Mai 2023
J
7 Mai 2023

Heerlijke sushi Alleen was de opmaak voor de eerste keer niet zoals hij er normaal uitzag. Rollen waren uitelkaar en omgevallen in de schaal gedaan. Jammer want zo zijn we dat niet gewend van jullie. De smaak van de sushi was gelukkig wel net zo lekker als altijd.

Irida
6 Mai 2023
Tokaya
6 Mai 2023

Was weer heerlijk ❀

Anoniem
5 Mai 2023
Geert
2 Mai 2023
Stephanie Welschen
1 Mai 2023

Prima gegeten

Stijn Nabben
30 April 2023

Super lekkere sushi gegeten. Alle stukken smaakte goed en vers. Zeker een aanrader

Aga
29 April 2023

The Best Sushi in Venlo

Nicole
28 April 2023

Helemaal prima!

Nicole
28 April 2023

De sushi vond ik redelijk. Dat zit vooral in de plakken citroen die op de sushi gelegd zijn, De kruidenkaas die bij sommige toegevoegd waren snapte ik al helemaal niet. Wat een vreemde combinatie! De sushi vond ik onvoldoende gekoeld. Riep ook wel vragen bij mij op. Goed dat de tas waarin de sushi verpakt is van papier is. Jammer dat de sushi en bijbehoren zelf in plastic bakken verpakt is. Tip voor bezorger: Lees de opmerking die is toegevoegd omwille van de bezorging.

Jasper
28 April 2023

Snel geleverd en super lekker! Wij kunnen proeven dat de sushi super vers gerolde zijn en de vis is ook heel vers en lekker! Het is een aanrader!

Linda
27 April 2023
Peter Jacobs
27 April 2023

Heerlijk zoals altijd , het enige wat me opvalt is dat de portie shashimi tuna elke keer kleiner wordt

Spikey
25 April 2023

Heerlijke sushi. Wat een goed idee om bij Umami te bestellen. Volgende keer weer. Bezorging was op de klok af op tijd. Top. Dank jullie wel.

Niels
25 April 2023

Perfect

Frances
24 April 2023

Bezorger heeft zich niet aan de instructies gehouden. Ik zei laat het voor mijn deur, dus aankloppen en afgeven waren niet nodig. Verder had de wok geen smaak. Smaakte alsof er geen zout in zat. Best teleurstellend. Sushi was wel lekker.

An
23 April 2023

Was met 1 woord heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Suzan
23 April 2023

Top eten en snelle bezorging (precies zoals in de mail aangegeven)!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

vd Heuvel
23 April 2023

Was erg lekker, snel bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

R Hermans
23 April 2023

Het was weer heerlijk!

Damian
23 April 2023
Rebecca
22 April 2023

Vers, lekker en op tijd wat wil je nog meer?! Wij waren wederom tevreden!

CV
22 April 2023

Wieder unglaublich lecker und sehr schnell geliefert! Freue mich schon auf das nÀchste Mal!

Dennis
21 April 2023

Het wad weer fantastisch! Smakelijke kwalitatieve en mooi gepresenteerde sushi

Michal
20 April 2023

So Leker!

Joya
20 April 2023

Sushi was lekker, maar er zat een haar in..

Frans Josten
18 April 2023

Heerlijk vers, goed van smaak en structuur. Prima service

Niels
17 April 2023

Perfect alweer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Comuth
16 April 2023
Nicole
16 April 2023

Lekkere sushi, goed op tijd bezorgd. Was meer dan voldoende!

Jasmin
16 April 2023

De bestelling was op tijd klaar. Er stond een vriendelijke dame bij de bar, maar het meest belangrijke is dat wij heerlijke sushi hebben mogen eten! Echt een aanrader!

Rob
16 April 2023

Heerlijk gegeten met z,n alle

Martijn de Korte
15 April 2023

Ik vond het allemaal erg lekker, al heb ik de rijst weleens smeuĂŻger gehad.

M
14 April 2023

Heerlijke sushi!

Schouenberg
12 April 2023

Heerlijke sushi. Overduidelijk vers gemaakt. Een van de lekkerste sushi die wij hebben gegeten in de afgelopen maanden. Bezorging was heel snel.

Bernd
11 April 2023
Christel en Jasper
11 April 2023

Het was echt super goed! Dat waren de lekkerste thuis bezorgd sushi die ik sinds lang had gehad! Super vers gemaakt en goed gevuld! Echt een aanrader!

Rob
10 April 2023
Peter Jacobs
9 April 2023

Super zoals altijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lieke
9 April 2023

Super levering! Perfect op tijd. Heerlijke sushi

F
9 April 2023

F

Melanie
8 April 2023

Helaas een hele andere rol gekregen dan ik dacht besteld te hebben.

Ruud
6 April 2023

Heerlijke verse Sushi! En super snel bezorgd!

Fa
4 April 2023
A
1 April 2023

Heerlijke maaltijd, perfect op tijd

Joanna B
1 April 2023
Dohmen
30 MĂ€rz 2023

Netjes en op tijd bezorgd. Heerlijk gegeten.

Saskia
26 MĂ€rz 2023

Heerlijke verse sushi snel bezorgd. Zeker een aanrader!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
25 MĂ€rz 2023

Weer heerlijk, gegeten.

CV
25 MĂ€rz 2023

Wieder sehr, sehr lecker. Alles perfekt!!!

Kamil Guz
25 MĂ€rz 2023

Beste sushi restaurant in Nederland!

Sophie
24 MĂ€rz 2023

Inmiddels al vaak besteld, maar keer op keer super!! Snelle bezorging en verse maaltijden. Alles is top!!

Loeffen
24 MĂ€rz 2023

Super lekker en snel bezorgd

M. Verstappen
23 MĂ€rz 2023

Top kwaliteit en stipt op tijd bezorgd. Aanrader ⭐⭐⭐⭐⭐ Ik zal hier vaker bestellen.

Els
22 MĂ€rz 2023

Goed eten en snelle bezorging!!

Peter Jacobs
21 MĂ€rz 2023

Altijd super

Louisa
21 MĂ€rz 2023

Bezorging was snel en vriendelijk. Helaas waren de standaard rollen niet zo lekker, vrij smaakloos en de ebi tempura was niet helemaal goed gebakken denk ik... (garnaal was erg deeg-achtig). De speciale rollen waren wel erg lekker verder, deze ga ik zeker nog eens bestellen.

Denise
20 MĂ€rz 2023
Richard Gielen
20 MĂ€rz 2023
Lars
19 MĂ€rz 2023
Geert
19 MĂ€rz 2023

Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rolf
19 MĂ€rz 2023

Super lekkere sushi gegeten, keurig thuisbezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Annemarie
19 MĂ€rz 2023
Joanna
18 MĂ€rz 2023
Evie
14 MĂ€rz 2023
Hendriks
13 MĂ€rz 2023

Zoals altijd heerlijke sushi.. de beste van venlo en omgeving

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Joanna
12 MĂ€rz 2023
Merel
11 MĂ€rz 2023

Altijd heerlijke wok!

P
11 MĂ€rz 2023

Goed verzorgde family box en echt heerlijk!

Jan
10 MĂ€rz 2023

vooral op deze wijze doorgaan

CV
7 MĂ€rz 2023
Wilfred
6 MĂ€rz 2023

Altijd goedddddd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

T. Elissen
6 MĂ€rz 2023
Sjoerd
3 MĂ€rz 2023

Altijd heerlijke Sushi, ook deze keer weer genoten.

Resa
2 MĂ€rz 2023
Niels
2 MĂ€rz 2023

Zeer smaakvol! Top

Rene Verheijen
27 Februar 2023
Yvon
27 Februar 2023

Erg lekkere sushi, en netjes optijd bezorgd.

Ashish Tirkey
26 Februar 2023

Te laats voor bezorging. ik wachtte bijna 1.5 uur

Eliza
26 Februar 2023

Ik had via de website sushi rollen en een wokbox besteld. Eten kwam perfect op tijd en het zag er voortreffelijk uit! EĂ©n sushirol (Kirin rainbow) vond ik echter helemaal niet lekker. Het leek alsof er inktvis in zat denk ik en daar houd ik persoonlijk niet van. Probleem zat hem in de toelichting op de rollen op de website. Daar zie je alleen de toppings van de rollen vermeld staan, maar niet wat er Ă­n de rollen zit. Als ik daar had kunnen zien dat er inktvis of iets dergelijks in zat, had ik hem niet besteld. Informatievoorziening op de website kan dus echt verbeterd worden, door zowel te vermelden wat er in als op de rollen zit. Ik vond het zonde dat ik nu een rol van €15,50 grotendeels weg kon gooien. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee en helpt het om de website te verbeteren!

Lei & Petra
25 Februar 2023

Zoals altijd weer super tevreden over onze bestelling. Alles is lekker, vers en ziet er goed uit

richard gielen
23 Februar 2023
Natalia
22 Februar 2023

Top zoals altijd!

Ano
18 Februar 2023
CV
17 Februar 2023

Beste Sushi Bowl in Venlo!!! Freue mich jedes Mal!!

Hilal
16 Februar 2023
Wim Hermans
14 Februar 2023

Sushi: zeer lekker en meer as zat! Wachttijd: voor half 7 besteld, zou rond 8 komen, na zelf bellen kwam t rond 9
niet echt tof! Zelf niet op gelet:bezorgkosten, €57,50 besteld en dan nog €4,95 bezorgkosten. Geef bij bestellen dan f aan dat je nog voor €2,50 bestellen moet voor gratis bezorgen. Nogmaals zelf ook niet na gekeken dat t 60€ moest zijn, maar liever voor dat extra geld wat besteld. Roos en chocolade zeker een dikke plus voor Valentijn! Freerol ook erg lekker! Dus zeker niet ontevreden maar deze verbeter punten wil ik wel meegeven!

Daphne
14 Februar 2023
Ashish Tirkey
10 Februar 2023

Super lekker en snelle bezorging

AV
10 Februar 2023
AV
10 Februar 2023
Evert Wolters
6 Februar 2023
Niels
5 Februar 2023

Perfect alweer en vorige week in het restaurant gegeten en ook dat wad super

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Manders
4 Februar 2023
Bobby
3 Februar 2023

Altijd op tijd, en heeeeeerlijk

V.
1 Februar 2023

Flinke vertraging in de bezorgtijd maar de kwaliteit van de Sushi maakte alles weer goed! Heerlijk gegeten! Complimenten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Umami Sushi

Beste heer V, Bedankt voor uw feedback! Excuses voor het lange wachten, maar fijn om te horen dat de sushi goed heeft gesmaakt! In het weekend hebben we altijd te maken met een drukke spitstijd. Vaak begint deze al rond 16:00. Bereidingstijden van verse sushirollen zijn ook relatief lang. Vandaar dat we het (met name in het weekend) tijdens de drukte en andere bestellingen door soms niet meer redden om een bestelling voor de gevraagde tijd te maken als deze een uurtje later wordt gevraagd als de besteltijd. Ook de wegen rondom het centrum van Venlo (waar wij gevestigd zijn) zijn druk gedurende de spits. We adviseren in het weekend dus ruim van te voren, liefst in de vroege middag, een bestelling te plaatsen zodat we hierop voorbereid zijn tussen andere bestellingen door. Bestellingen naar naastgelegen dorpen kunnen we dan ook beter inplannen, zodat we u niet te lang hoeven te laten wachten volgende keer :) Nogmaals excuses en bedankt voor de fijne feedback!

Freek en Ineke
1 Februar 2023

Alles is vers en mooi gepresenteerd. Goed en netjes bezorgd. Smaken zijn zoals altijd verrassend en goed. Voor ons de beste sushi in Venlo! Wij blijven bestellen bij Umami!

Tom
30 Januar 2023

Bezorging was goed, zeker voor een zondag. Lekker eten!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tina Elissen
29 Januar 2023

De chicken wok en de shrimp wok waren weer heerlijk. En de bezorging was stipt op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

KZ
29 Januar 2023

Vers, en erg lekker elke keer weer !

mieke mestrum
28 Januar 2023

Heerlijke sushi

Ashish Tirkey
28 Januar 2023

Super tasty and fast delivery

Natalia
28 Januar 2023
Ed
24 Januar 2023

Op de Pokébowl en de sushi is er veel te veel saus gebruikt. Hierdoor was het niet lekker.

Sebas
23 Januar 2023

Echt ontzettend lekker!

Ritch
22 Januar 2023
Keller
21 Januar 2023
Zineb
19 Januar 2023

Zoals altijd lekker en verse sushi, zelfs sneller bezorgd dan de aangegeven tijd en vriendelijke bezorger weer.

Gert
17 Januar 2023
Ben
16 Januar 2023

Was lekker! En lekker veel đŸ‘đŸ»

Selina de Groot
15 Januar 2023
Danny
14 Januar 2023

Heerlijk! Erfgoededucatie prijs/kwaliteit verhouding! Bestelling had vanwege drukte wat vertraging, waar we overigens netjes over gebeld werden, dus geen probleem. Al met al zeker een aanrader!

Ashish Tirkey
14 Januar 2023

Bezorg op tijd en echt lekker

Liz wimmer
13 Januar 2023

We hadden de crunchy box thuis besteld. Heerlijk vers. Écht een aanradertje Top ⭐⭐⭐⭐⭐

Paul Haanen
12 Januar 2023

Prima sushi (heerlijk, maar dat is een kwestie van smaak) en prima bezorgd. Top!

Jana
12 Januar 2023
Tanja Aarns
8 Januar 2023

Zoals altijd weer heerlijke sushi en snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan Hoeijmakers
5 Januar 2023

Heerlijk verse sushi, genoten!!

Silly
4 Januar 2023

Heerlijke sushi, vriendelijke bezorging, op tijd geleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Eva
3 Januar 2023

Eten was heerlijk maar denk door bezorging de sushi was geplet dus iets minder aangenaam gezicht

Roman
3 Januar 2023

Erg lekker! Gaan we vaker bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M
2 Januar 2023

Heerlijke sushi en prima op tijd geleverd.

Harm van Boom
2 Januar 2023
Evelien Pijpers
1 Januar 2022

Altijd top en snel! Super! Toppers zijn jullie ❀

Paulina
1 Januar 2022

Heerlijke sushi, vers, goed verpakt, altijd op tijd🙂👍

Shirley
1 Januar 2022

Wederom heerlijk gegeten en een snelle bezorging zelfs op oudejaarsavond. Tot snel!

Sabine
30 Dezember 2022

It was was a very good meal with very good quality for a fair price. The driver brougt everything 10 minutes earlier then promised. It was a very friendly person. When we are in the netherlands again we will choose umami for sure!!! Best wishes for you. Sabine from Germany

..
29 Dezember 2022
Tokaya
28 Dezember 2022

Was weer heerlijk!

Naomi
27 Dezember 2022

Heerlijke sushi en een gratis rol bij de bestelling! Zeker vaker bestellen

Goos
27 Dezember 2022

Was weer heerlijk

Peter Jacobs
27 Dezember 2022

Super zoals altijd

Meryem
25 Dezember 2022

De tweede keer dat ik hier een bestelling heb geplaatst! Tweede keer nĂłg lekkerder als de eerste keer! Mijn complimenten, alles vers, en snel bezorgd. Ook zijn ze super klantvriendelijk! Mijn nieuwe favo sushi place.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

CV
23 Dezember 2022

Die beste Sushi Bowl in Venlo! Immer soo lecker!!

S
22 Dezember 2022

Heerlijk eten. Bezorging op gevraagde tijd.

Giorgos Skouras
20 Dezember 2022

I think is one of the best if it's not already the best Chinese food and sushi in center of venlo and you can make a delivery if you want or more better you can go there and eat inside this beautiful place and enjoy it !! The people who work there is very gently and very good people they make you feel so comfortable and they are the best on their job!!! Thank you much that you have this beautiful place!!!

Laurens
18 Dezember 2022
S
18 Dezember 2022

Heerlijke sushi, echt genoten! Jammer dat een aantal sushi door elkaar waren gehusseld door de (fiets)rit maar dat deed niet af aan de kwaliteit! Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

..
18 Dezember 2022
Merel
17 Dezember 2022
Shirley
16 Dezember 2022

Eten was wederom erg lekker en vers. Ondanks de temperaturen (-4) was het eten ook goed heet. Bezorger was zoals altijd erg vriendelijk, tot de volgende keer!

Danique Mansvelders
15 Dezember 2022
Joanna
13 Dezember 2022

heerlijk eten en altijd op tijd

John
11 Dezember 2022

Weer erg lekker en netjes verzorgd. Prima bezorging en zeker het wachten waard!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M.
11 Dezember 2022

Precies op de gekozen tijd bezorgd, vriendelijke bezorger, lekkere sushi & wok box.

Geert
10 Dezember 2022
Thei
10 Dezember 2022
Maria
10 Dezember 2022
Sanne
10 Dezember 2022
Fam. Janssen
6 Dezember 2022
Angelique
6 Dezember 2022

We hebben lekker gegeten en het was prima op tijd bezorgd 👍

Armend
4 Dezember 2022
Rocky
3 Dezember 2022

Gewoon top sushi,heerlijk vers,heerlijk van smaak.en zeer snelle en vriendelijke bezorger. Wij zullen hier de volgende keer zeker weer bestellen.

Tini aarns
3 Dezember 2022

Heerlijke schaal met diverse sushi. Goede service

Best
2 Dezember 2022
Dohmen
1 Dezember 2022

Was weer prima.👍

Ingrid
28 November 2022
Tanja Aarns
26 November 2022

Zoals altijd weer heerlijke sushi . Snelle bezorging

K
26 November 2022

Goed eten, goede service

Ger Maters..
24 November 2022

Prima!

Danny
22 November 2022

Heerlijk gegeten, top kwaliteit en zeer vriendelijke en punctueel bezorging.

-
20 November 2022

Al met al zeer goed Maki’s een beetje te taai-niet kraakvers

Daisy
14 November 2022
Jean
13 November 2022

Heel lekker en uitstekende bezorging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Charlotte
13 November 2022

Heerlijk gegeten. Eten kwam keurig optijd en was nog prima warm

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bianca
13 November 2022

Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter Jacobs
12 November 2022
Daan
12 November 2022
Rubar Abbas
11 November 2022

Heerlijk zoals altijd!

Boonen
11 November 2022

Heerlijk

Scheeres
7 November 2022

Fijne service en top eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan
5 November 2022
Nance Laarschot
5 November 2022
Schuhmacher
5 November 2022
Bobby Hoogers
4 November 2022

Altijd HEERLIJK en bezorging mooi op tijd. Mochten ze later zijn bellen ze altijd netjes! Ook na zoveel bestelling een kortingscode. ZALIG :D

Els
31 Oktober 2022
CV
31 Oktober 2022

Wieder sehr lecker aber die Avocado fehlte bei meiner Bowl.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Geert
30 Oktober 2022
Dorrie Besouw
29 Oktober 2022

De sushi was overheerlijk.

Tonnie Benders-Hovens
29 Oktober 2022
Michaela
28 Oktober 2022

Super lekker zoals altijd :) we bestellen bijna wekelijks en zijn altijd tevreden.

Aleksandra
27 Oktober 2022

Super!!!!!